Oceń: (0) (0)

carmen419

, 2008-06-19 14:49:59, 10 odp
Tematy: uczucie, pomoże, łamaniehormony

Tiki mięśni, bóle dłoni, stóp i mięśni nóg jak przy grypie, trzeszczenie wszystkich stawów?

Witam,
Mam 23 lata. Od jakiegoś czasu źle się czuję. odczuwam ból w dłoniach, palcach, stopach oraz trochę mniejszy w mięśniach. jest to ból jak przy grypie, takie łamanie w kościach. poza tym w nogach mam takie dziwne nieprzyjemne uczucie jak by mi w żyłach bulgotało, mam tiki wszystkich mięśni. poz tym strasznie trzeszczy mi w w kościach i wszystkich stawach. źle sypiam, budzę się z ciężkimi zmęczonymi łydkami. Może pomoże to że mam zdiagnozowaną niewydolność żylną w nodze i biorę Diosminex. Brałam też przez 4 lata hormony, po nowynett bardzo zle się czułam i zamienione byly na yasminelle. Teraz odstawiłam hormony całkowicie (od 4 dni nie biorę i nie mam już zamiaru brać).
Nie wiem do jakiego lekarza sie zgłosić?

Odpowiedzi udzielone na to pytanie

5 minut temu


Oceń: (0) (0)

KawaCzarna12 2012-12-06 21:41:34

Grypa... kiedyś to było moje przekleństwo. Nie było miesiąca, żebym nie była chora. Na lekarza to ja już patrzeć nie mogłam. A co gorsza faszerował mnie wyłącznie antybiotykami. Fakt, pomagały ale wiadomo, że w dalej pojętej konsekwencji tylko szkodzą. Zresztą szybko też się na nie uodporniałam, dlatego lekarz zapisywał mi coraz to nowe specyfiki. Próbowałam oczywiście też domowych sposób - nigdy więcej nie wypiję już soku z cebuli! I tak nie pomagał, a smakował... delikatnie mówiąc nie najlepiej. Aż w końcu ciocia poleciła mi preparat firmy CaliVita - tabletki "VirAgo". Po 10 dniach kuracji po chorobie nie było śladu, a co ważniejsze dzięki swoim właściwością "VirAgo" poprawiło funkcjonowanie mojego układu odpornościowego. Od czasu stosowania tego produktu znacznie rzadziej choruję. A jeśli nawet, to są to tylko drobniejsze przeziębienia, nigdy nic poważnego. Jestem w 100% zadowolona z tego zakupu. Tabletki te zawierają naturalne zioła, dzięki czemu nie mają negatywnego wpływu na nasz organizm. Nie spotkałam lepszego leku w walce z grypą. Zresztą nie tylko, "VirAgo" zwalcza również opryszczki, zajady i zapalenia skórne. To były najlepiej zainwestowane pieniądze w moim życiu.
Tutaj macie link sklepu z którego zamawiałam ten produkt : http://www.vitero.pl/pl/p/Virago-90-tabl./150

Ciekawostki 11 minut temu

Zobacz też: Wrocław
Oceń: (0) (0)

Berbeć 2011-11-07 19:04:53

Właśnie odstawiłam tabletki antykoncepcyjne po 10 miesiącach brania. po prostu świństwo, przy którym alkohol i papierosy ,, to mały Pikuś,,, a tak dużo mówi się o szkodliwości tych drugich.
Ale oczywiście to nasz wybór,bo przecież ulotki informują o wszystkich skutkach ubocznych.Trujemy się na własne życzenie. Organizm jest tak rozregulowany i uzależniony, że trudno mu wrócić do normy, zaczynają doskwierać różne choróbska. Te panie, u których nie pojawiają się żadne objawy uboczne, czują się dobrze i czytając to pewnie pukają się w głowę. Otóż do czasu drogie Panie! W pewnym momencie będziecie zaskoczone diagnozą i pewnie nawet nie skojarzycie skąd to, czy owo się wzięło. Namawiam do odstawienia i życia zgodnie z naturą.

Oceń: (0) (0)

abiks79 2009-01-05 21:31:41

Witam wszystkich



Chcialem skierowas pytanie do scarto, albo do kogokolwiek kto moze
pomoc mi w mojej przypadlosci, poniewaz mam od jakiegos czasu
identyczne dolegliwosci jak: bole lydek i nieco wyzej na wysokosci
kolana z drugiej strony, tiki miesni lydek i zimne nogi. Ja rowniez
kilka miesiecy temy wprowadzilem sie do nowego mieszkania, odnosze to
do wczesniejszej wypowiedzi odnosnie do zyl wodnych, zawsze bylem
sceptykiem tego tematu. Nadmienie rowniez ze problem zimnych rak i nog
mialem wczesniej jednak nie w takim wymiarze. Rowniez kilka miesiecy
temu z powodu duzego poddenerwowania zrobilo mi sie bardzo slabo,
zawroty glowy i prawie zemdlalem jednak bylo to tylko jednorazowe i
wczesniej nigdy mi sie nie przytrafilo. Z gory dziekuje za jakiekolwiek
wskazowki.

Oceń: (0) (0)

scarto 2008-11-12 18:59:47

Hmmm też mam czasami takie myśli , że może to jakiś czynnik zewnętrzny spowodował moje bóle. Nawet gdzieś wyczytałem że zabiegi ortodontyczne też mogą powodować różnego rodzaju schorzenia nawet nóg( a tak się składa że zdjąłem stały aparat na 3 miesiące przed tymi bólami) Oprócz tego przeprowadziłem się do nowego mieszkania i te historie zaczęły się po pół roku od zamieszkania w nim. Co do żył wodnych jestem sceptykiem ale spróbować mogę coś zrobić w tym kierunku. Mam nadzieję , że kiedyś w końcu miną mi te dolegliwości :( Pozdrawiam,.

Oceń: (0) (0)

carmen419 2008-11-12 09:45:10

witaj,
Rzeczywiście hormony bardzo mi zaszkodziły. zaslabnięcia, zle samopoczucie, nerwowosc i duze oslabienie byly na 100% ich winą. jednak uwazam ze bole stawow i kosci powstaly od czegos innego.  jest jeszcze cos o czym nie pisalam zeby nie zrobic z siebie idiotki.
może to co powiem zabrzmi troche dziwnie ale zastanawiałeś sie może czy nie śpisz na żyle wodnej? ja wiem że to troche dziwaczne i można sie postukać w głowę. ja w takie rzeczy nie wierzylam. kiedy przeprowadzilam się do nowego mieszkania na podlodze byla przyczepiona taka plytka na zyly wodne. Z ciekawości poczytalam o tym ale ja odczepilam i wynioslam. było fatalnie, zwlaszcza ten bol jakby kosci wykrecalo, tez sie zastanawialam czy to nie zapalenie stawow albo jakis wczesny reumatyzm. na 3 miesiace wyjechalam do rodzicow i wszystko ustalo, generalnie zadnego bolu. po powrocie do domu znowu sie zaczelo. postanowilam przyczepic stara plytke na podlodze ( mysalam ze  może to odstraszy te zyly czy cokolwiek co zadaje mi taki bol?). ale efkt byl odwrotny. szczerze mowiac wystraszylam sie. znowu weszlam na internet i okazalo sie ze przeterminowana plytka dziala bardzo szkodliwie. wywalilam ja na strych, a ramach protestu kupilam do domu 6 paprotek ( bo one uwuwaja wszelkie toksyny). i powiem ci ze jestem zadowolona. nie kupowalam nowej plytki bo to sie trzeba bawic w zamawianie badanie rozdzka a jak dla mnie to juz za duze dziwactwo.

Oceń: (0) (0)

scarto 2008-11-11 23:25:19

:) witam, właśnie chciałem się dowiedzieć czy w końcu zdiagnozowałaś przyczynę swoich dolegliwości. Ale widzę , że już tak. Mam podobne dolegliwości co Ty z tym , że jestem mężczyzną i nie mogę zwalić na tab antykoncepcyjne :) nie wiem co to jest! byłem u lekarza brałem zastrzyki na reumatyzm i reumatoidalne zapalenie stawów ale wciąż nic więc niebawem znów się wybiorę. Też mam takie uczucie bulgotania w żyłach, tiki mięśni na łydkach, uczucie zimnych stóp bolące uda i łydki takie wrażenie jakby się wykręcały. Pozdrawiam.

Oceń: (0) (0)

carmen419 2008-11-11 22:47:55

tu Carmen419:-) chcialam sie pochwalic że teraz juz jest dużo dużo lepiej. Jestem prawie na 100% pewna że winowajcą wszelkiego zła były hormony (  odstawione od ok 6 miesięcy). szczerze wszystkim odradzam ich branie. Minęły zasłabnięcia, bóle, tiki sie uspokoiły, tylko jak sie zdenerwuje to powracaja delikatne, ale przez ok 2 miesiace bralam tabletki ziolowe na ta dolegliwosc (pomagaly). sypiam duze lepiej i nawet juz nie biore tabletek na niewydolnośc żylną, bo noga przestała dokuczać. Trzeszczeć tez przestało. a o borelioze tez się martwiłam tym bardziej że moj mąż chorowal na to latem. gdyby ktos mial do mnie jakieś pytania to chętnie sie podziel moimi przeżyciami
pozdrawiam

Oceń: (0) (0)

scarto 2008-11-11 19:53:40

poszukuje carmen419 , odezwij sie.

Oceń: (0) (0)

superasia 2008-09-12 10:24:08

Witam serdecznie jak czytam  o Twoich dolegliwościach to tak samo jak bym czytała o sobie tyle że u mnie zdiagnozowano inną chorobę "borelioza"tjs.choroba po ugryzieniu kleszcza objawy które opisujesz są identyczne strasznie bolą mnie nogi i mięśnie mam tiki  skaczących mięśni ogólne rozbicie całego organizmu rozumiem CIĘ fatalne uczucie  pozdrawiam serdecznie i życzę wytrwałości

Oceń: (0) (0)

Joerg 2008-06-19 19:04:35

Witam.W młodym wieku wprowadzenie kuracji hormonalnej nie jest bezkarne.Skutki uboczne pojawiają się nagle i trudno to wyprostować.Trzeba spróbować powrotu na naturalne tory,ale nie nagle,tylko stopniowo.Proszę o zgłoszenie się na mój e-mail:kontakt@e-drnona.pl, to porozmawiamy na ten temat szerzej.Pozdrawiam-Jerzy.

Zgłoś nadużycie

Dodaj odpowiedź do pytania

Teraz bez logowania

Zadaj własne pytanie

Teraz bez logowania

Inne pytania z tej kategorii

Mam nietypowe pytanie...

Autor: agatask8, Odpowiedzi: 6

Spóźniony okres o...

Autor: ~shitka89, Odpowiedzi: 2

Dlaczego mam dwie...

Autor: justjust12, Odpowiedzi: 5

Ropa z sutka?

Autor: agatamara, Odpowiedzi: 1

Jak pielęgnować stopy?

Autor: eliasz, Odpowiedzi: 1

Linki