Oceń: (0) (0)

wenus1

, 2013-06-18 22:03:17, 4 odp
Tematy: Czy chińskie telefony są dobre, komunikacja

Czy chińskie telefony są dobre?

Czy warto kupić taki telefon? Jeśli ktoś miał chiński telefon proszę o wypowiedź czy jest sprawny?
Do pytania dodaje link z 1 chińskim telefonem. Co o nim myślicie?
http://allegro.pl/nowy-telefon-i9300-4-08-2-x-sim-tv-wi-fi-pl-i3325101719.html

Odpowiedzi udzielone na to pytanie

5 minut temu


Oceń: (0) (0)

oljee 2013-07-04 21:16:24

Jest beznadziejny, długo się czeka na przesyłkę (ok. 20 dni), pamięć wewnętrzna telefonu mieści dosłownie 2 zdjęcia, nie ma możliwości zmiany motywu czy tapety, istnieje możliwość zmiany jedynie dźwięku dzwonka, dotyk juz po 3 dniach sie zaczyna psuć. Ten telefon nadaje się jedynie do wykonywania czy odbierania połączeń przychodzących.

Oceń: (0) (0)

eloajnnah 2013-06-19 13:50:51

Wszystko jest teraz chińskie. Jak pasują ci parametry i cena to bierz.

Oceń: (1) (0)

Pikaczuuxd 2013-06-19 01:33:33

Powiem tak zgadzam sie z kolegą co powiedział,,Teraz wszytko jest chińskie''! . Możesz kupić Smasung galaxy . Ale nie przez allegro bo to szajs wyślą ci jakieś gówno a teraz oszukują z sprzedażą z tego co słyszałam z Chin do Polski paczki lecą 2 miesiące góra 5 wiec nie wiem czy ci sie by chciało czekać ja bym wolała pójść do twojego operatra powiedzieć mu że chcesz zmiany telfonu zapłacisz 1zł albo ile tam i bd wiedział że cie nie ukłamali ja tak zrobiłam i jestem zadowolona mam dobry i sprawny telefon samusn galaxy s 3

Oceń: (1) (0)

lolek408 2013-06-18 23:37:36

Teraz wszystko jest chińskie !

Zgłoś nadużycie

Dodaj odpowiedź do pytania

Teraz bez logowania

Zadaj własne pytanie

Teraz bez logowania

Inne pytania z tej kategorii

Czy zarabiasz na tej...

Autor: Ewi1000, Odpowiedzi: 3

Ma ktos jakiś pomysł...

Autor: damianos1887, Odpowiedzi: 0

biznes w internecie

Autor: gratify, Odpowiedzi: 1

Czy można zarboić na...

Autor: over, Odpowiedzi: 4

PYTANIE O BUXy?

Autor: innos123, Odpowiedzi: 1

Linki