Oceń: (0) (0)

Agnieszka_zs

, 2006-08-31 20:42:33, 1 odp
Tematy: rozmowy

Czy prowadząc rozmowy z klientem firma musi dotrzymać umowy jeśli nie była ona sporządzona na piśmie?

Czy prowadząc rozmowy z klientem firma musi dotrzymac umowy jeśli nie była ona sporządzona na pismie, tylko były to ustne ustalenia? Czy jesteśmy w stanie wyegzekwować takie ustne ustalenia? Czy musi być jakis świadek takich ustnych ustaleń?

Odpowiedzi udzielone na to pytanie

5 minut temu


Oceń: (0) (0)

mirgag 2006-09-03 08:35:32

Agnieszko.
Rozumiem, że jesteś przedsiębiorcą, a umowy, to rzecz *święta*, ale też skomplikowana.
W Twoim przypadku, w sądzie przegrasz - i słusznie, ponieważ jesteś na silniejszej pozycji od klienta i sąd bierze to pod uwagę. To w Twoim interesie jest spisanie umowy dla zasady, lub dowodu.
różne możliwości, aby *przekonać klienta* do zapłacenia za usługę. Jeśli chodzi o dużą kwotę, mogę pomóc.
Jeśli o niewielką, daj sobie spokój i potraktuj tą stratę jako inwestycję w nabyte doświadczenie. Przedsiębiorcy tak już mają, jeśli chcą tanio prosperować na rynku.
W przyszłości, udaj się do prawnika, który pomoże Ci opracować umowę do Twoich potrzeb i działaj (nie korzystaj czasami z gotowych, ogólnodostępnych formularzy).
Życzę powodzenia i pozdrawiam.

Zgłoś nadużycie

Dodaj odpowiedź do pytania

Teraz bez logowania

Zadaj własne pytanie

Teraz bez logowania

Inne pytania z tej kategorii

Pytanie dotyczy...

Autor: Makama, Odpowiedzi: 1

Cześć :) Czy jest...

Autor: Ona16, Odpowiedzi: 2

Czy można być...

Autor: Weronika Wiktoria, Odpowiedzi: 1

Jaką kwotę pracodawca...

Autor: ajan, Odpowiedzi: 1

Czy prawo prasowe...

Autor: jessicaalba, Odpowiedzi: 60

Linki